Totalt antall sidevisninger

torsdag 24. desember 2015

Da har Roy og jeg hatt en stille og rolig julaften :)

Siden han kom hit til Bergen i 2001, har vi snakket om å ha en jul helt alene, og først i dag ble det altså slik. Mens han holdt på med middagen, ble jeg med mine foreldre på graven til våre savnede. Og det er like tungt hver gang, å stå ved storebroren min Trond sin grav....


I ettermiddag og kveld har Roy og jeg kost oss sammen med deilig middag, utpakking av gaver, dessert og kaker :) 



Jeg fikk mye fint, både fra foreldre, Roy, venner, yngste sønnen, min bror og familien og brevvenner :) Nå ble jeg kjempe glad for alt, og Adele CD'en skal nok få spilt seg av en del i romjulen tenker jeg :) 
Nå er det bare avslapping resten av kvelden :) I morgen er det opp til mine foreldre, og få servert den tradisjonelle julemiddagen; kokelår :)


Og nå kan jeg også vise fram hva jeg bl.a ga til mine foreldre i julegave :) Jeg var i grunnen usikker på om jeg ville få det ferdig, men i går fikk jeg det omsider ferdig :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar