Totalt antall sidevisninger

fredag 4. desember 2015

En liten "forundringspakke" dukket opp i går.....

da jeg tittet gjennom skuffene hvor jeg har alle broderiene mine liggende.  Jeg fortsatt nemlig i går på et prosjekt som jeg hadde begynt på tidligere i år, men kjente, at jeg ønsket å brodere noe lite og kjapt etter det store Statsraad Lehmkuhl broderiet :)
Dermed begynte jeg på et lite prosjekt som jeg hadde liggende i en kurv her på stuen :) Og så fikk jeg altså lyst til å se gjennom disse nevnte skuffene, og fant da denne posen :) Og den inneholdt en del små prosjekter, og alt har julemotiv :) Det skal bli kjekt å brodere noe av dette ferdig :) Jeg rekker nok ikke å få det ferdig til jul, men da er det i alle fall klart til neste jul igjen :p :) 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar